26. 3. 2013

Nové Color Tattoo v drogeriích!


Dneska jsem se cestou z práce zastavila v Rossmannovi a co nevidím? Slibované nové odstíny Color Tattoo konečně dorazily! Nevím přesně kolik, protože stojánek byl docela slušně probraný a nebylo tam ani moc těch "starých" odstínů, ale minimálně jeden nový je!

Pořídila jsem si tedy tento nádherný jemně růžový odstín s závem 65 - Pink Gold. Zatím jsem ho vyzkoušela jen na ruce a fotografie pochází z Google obrázků, protože jsem dorazila teprve před chvílí a v umělém světle to není ono.

Kupovala jsem ho v Rossmannovi za 149 Kč. 

A ještě jedno malé upozornění - pokud máte rádi laky od Rimmelu, momentálně v prodejnách probíhá akce, kdy seženete všechny za 49 Kč, což se vyplatí, já sama je mám moc ráda. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)