Jarní WishList

by - 21:59

Zdroj obrázků - Google.com

Nevím jak vy, ale já osobně mám články tohoto typu moc ráda. Ještě se mi asi nestalo, že bych po něčem novém netoužila, takže tady je můj aktuální wishlist :)

  1. Maybelline Color Whispers rtěnky - příští týden by měly být už normálně dostupné i u nás, jsem na ně moc zvědavá.
  2. Rimmel lak na rty - ano, lak na rty! Z recenzí, které jsem zatím měla možnost číst, se mi moc zamlouvá a vypadá opravdu slibně. K dostání také již brzy v drogeriích.
  3. EOS balzám na rty - po tomhle balzámu slintám od té doby, co jsem na něj narazila a že je to už nějaký ten pátek! Ale cítím, že už se blíží jeho čas :)
  4. Sleek paletka očních stínů - čím dál tím víc mám pocit, že už bych si nějakou tu baletku od Sleeku měla objednat. Z chystaných novinek mne jedna obzvláště zaujala a nejspíš neodolám (stydím se) :)
  5. NARS tvářenka - tak pro tuhle tvářenku v odstínu Sin si chodím do Sephory už přes měsíc a ještě pořád ji nenaskladnili, škoda no, ale jednou bude moje! :)
  6. CCC baleríny - jaro se doufám již brzy konečně dostaví a tyhle botky se mi moc líbí. Moje loňské baleríny se po zimní pauze rozpadly, takže je čas na nové.
  7. Lioele BB krém - jestli jsem na nějaký BB krém slyšela opravdu samou chválu, pak je to právě tento. Zahraniční a teď i české blogerky na něj pějí ódy a já si nejsem jistá, jak dlouho mu ještě zvládnu odolávat :)
  8. Šaty - už asi měsíc sháním nějaké "jarní" šaty, nějaké na běžné denní nošení. A zjistila jsem, že čím více má člověk jasnou představu co chce, tím menší má šanci, že něco takového sežente. Prošla jsem několikrát všechny obchody v dosahu a nic! :(



You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)