BB krém Dream Girls

by - 9:20


Obrovský boom BB krémů nenechal chladnou ani mě. Pár jsem jich už vyzkoušela, ať už ze vzorečku, nebo si je přímo pořídila a jednoznačně můžu říct, že tento je nejlepším. A proč?






Dneska je už všeobecným faktem, že pravý BB krém je jen ten asijský a naše evropské jsou pouze hodně dobré (někdy hodně špatné) tónovací krémy. Vyzkoušela jsem několik těch evropských a jediný, který mám vcelku ráda je od značky Maybelline. Ale jakmile jednou vyzkoušíte pravý asijský, ty od nás pak prostě nebudou ono.

Já si pořídila BB krém od znašky Skin 79, konkrétně Dream Girls, který je určen pro mladou pleť. Má SPF 30 a skvělý světlý odstín, který mé pleti vyhovuje. V tubě se sice zdá šedý, ale na pleti působí přirozeně.



BB krém mi pleť nevysušuje, krásně si na ni sedne a vypadá přirozeně, vydrží poměrně dlouho a kryje tak středně, já se bez korektoru neobejdu. V tubě je 43,5 g a nejprve jsem si myslela, že mi moc dlouho nevydrží, přeci jen BB krémů spotřebuju při líčení trošku více, než make-upu, ale kupodivu ho mám od léta, kdy jsem nepoužívala prakticky nic jiného a stále tam je.

Krém bych určitě nedoporučila lidem s mastnou pletí. Mně se mastí T-zóna a okolo nosu výdrž krému o něco horší. Spíše bude sedět normální či sušší pleti, občas mívám suché čelo a BB krém šupinky nezvýrazní, ale naopak jakoby překryje a hydratuje.


Já jsem ten svůj kupovala na Aukru a cena se pohybovala okolo 300 - 350 Kč. BB krémy jsou teď ale opravdu už nějakou dobu hit, a tak je seženete prakticky na každé druhé stránce. 

Pokud tedy hledáte přirozené sjednocení pleti, žádný hutný nános, nebo jen hledáte něco lehčího na léto, rozhodně doporučuji se poohlédnout po nějaké (asijském!) BB krému :)

You May Also Like

4 komentářů

  1. ja mam radsej klasicke make-upy ale teno vyzera super!
    Inak pozyvam ta na TOP giveaway o Macadamia hair vyrobky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. taky mám raději make-upy, ale hlavně v létě ve vedrech jsem si oblíbila něco lehčího a vypadá to na obličeji i lépe, samozřejmě na večer bych si to nevzala, to zase nee :)

    OdpovědětVymazat
  3. jednou chci ten pravý BB vyzkoušet, zatím si ale vystačím s těmi našimi :)

    OdpovědětVymazat
  4. ono je to dost zrádné, jak jednou vyzkoušíš ten asijský, tak už tě to bude táhnout zase víc tam :D

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)