Maybelline Color Sensational rtěnka - Pink Pop

by - 18:02


Dnes o jednom z mých posledních rtěnkových úlovků z drogerie. Na tyto Color Sensational od Maybelline jsem slyšela jen samou chválu, a když jsem v drogerii okukovala odstíny, věděla jsem, že prostě aspoň jeden musím mít. Nakonec jsem sáhla po výrazné růžové nesoucí název Pink Pop.

Rtěnka je v klasickém plastovém růžovém obalu, který je takový nic moc, ale zase krásně svítí v kabelce, když ji hledáte :). Odstín Pink Pop je svítivá růžová, taková pravá Barbína a já z ní úplně cítím sálat jaro.
Co se konzistence týče, rtěnka není nějak zvlášť hydratační a pro mě, které se věčně loupou rty, i když si je mažu prakticky pořád, je balzám jako podklad nutností. Nejraději ji nanáším štětečkem a nebo vklepu prstem a poté lehce přejedu samotnou rtěnkou.
Barva je to opravdu výrazná a ne ke všemu se hodí. Co bych ještě ráda zmínila je fakt, že tento odstín docela zvýrazňuje žlutou barvu zubů. Výdrž je velmi dobrá, i při jídle a pití vám nějaká ta barva na rtech zůstane pořád a stačí pak jen přes den lehce upravit.
Odstín Pink Pop určitě nebude pro každého a i já sama na ni musím mít náladu. Celkově bych rtěnku hodnotila ale velmi kladně, v podstatě až na vcelku laciný obal jí nemám co vytknout. Seženete ji ještě v dalších asi 4 odstínech za 169 Kč. Nebo si počkejte na pořád se opakující akce v Rossmannech a seženete ji ještě levněji.

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)