22. 2. 2013

Dnešní Essence nálet

Dnes tu mám jen takový rychločlánek. Šla jsem se "jen" podívat, jestli už do Rossmanna dorazily novinky od Essence, no a takhle to dopadlo. 
Stay matt lip cream, Gel tint, Make-up houbička, báze pod oční stíny a konturovací tužka


Jak jste jistě pochopili, novinky už dorazily a já neodolala. Zaujalo mě toho celkem dost už když jsem viděla, co všechno Essence chystá. Dneska jsem to v drogerii všechno řádně prozkoumala a tři kousky z nové kolekce si odnesla.

Jako první jsem sáhla po tomto matném lesku na rty, na který jsem se těšila asi nejvíc. Lesky Stay with me miluju a na tenhle jsem byla zvědavá. Zatím vypadá dobře a pěkně voní, tohle Essence umí. Mají asi 4 nebo 5 odstínů a stojí 54,90 Kč.



Na tuhle houbičku jsem byla taky zvědavá. Je krásně heboučká, taková na pomazlení a pěkně poddajná. Je to takový zvláštní materiál, ne jako klasické houbičky na make-up. Zatím vypadá slibně. Seženete ji za 104,00 Kč.


A jako poslední, co mě z nových věcí zaujalo a co jsem toužila vyzkoušet, byl tenhle gel tint na rty. První co o něm můžu říct je to, že voní, a krásně, cítím z něj maliny. Vybrala jsem si odstín Pink Expossed, seženete jej ještě v dalších asi 4 odstínech a stojí 54,90 Kč. Po prvním vyzkoušení vypadá slibně, barva moc pěkná, jen se více chytne na suchých místech rtů, proto bude potřeba prvně použít peeling a až poté nanést barvu. A balzám to bude chtít taky.

To by bylo z novinek vše, do košíku jsem ještě přihodila bázi pod oční stíny Colour Arts, kterou jsem chtěla vyzkoušet a konturku na rty, protože jsem si minulý týdne pořídila nádhernou výraznou rtěnku z nové kolekce od Alverde a po vyzkoušení jsem naznala, že to tu konturku asi chtít opravdu bude.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)