26. 1. 2013

KAMISTAD ústní gel

Známe to snad všichni. 

Ten nepříjemný pocit v puse, ze kterého se po chvíli vyklube aft jako vyšitý. Jako naschvál se tyhle potvůrky umí vytvořit přesně tam, kde nám nejvíce vadí a pekelně to bolí. Ale co s tím? Mně vždy zaručeně pomůže tenhle malý zázrak jménem Kamistad.


Jedná se o ústní gel, který je určený především na léčbu infekcí dásní a dutiny ústní, ale pomůže vám také, pokud máte od rovnátek odřené dásně. Já ho používám hlavně na afty a na ty funguje přímo zázračně. Po natření cítím okamžitou úlevu a do dne, maximálně do dvou, mám pokoj úplný. Jediné, co mi na gelu vadí je jeho "chuť", teda spíš nechuť. Když jsem ho použila poprvé, dost mě to vyděsilo, ale už jsem si zvykla. Rozhodně se to dá překousnout, když vezmu v úvahu to, že aft je opravdu za chvíli pryč. Gel má takovou hnědožlutou barvu a stačí ho malinko, takže vám vydrží dlouho.
Seženete ho v lékárnách a cena se pohybuje okolo 120 Kč. Za sebe určitě doporučuji.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)